• Latest News

    Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

    Πως θα πάρετε σύνταξη πριν συναντήσετε τον Άγιο Πέτρο


    Όπως λένε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία .
    Τι θα κάνετε για να πάρετε σύνταξη πριν πάτε στον  Άγιο Πέτρο.
    Βήμα πρώτο :
    Καθίστε στα τέσσερα  και με ευλάβεια πείτε  την παρακάτω προσευχή.


    Βήμα δεύτερο:
    Αφού τελειώσετε την προσευχή και έχετε κλείσει τα 67 χρόνια και ακόμα ζείτε με ότι οικονομίες
    έχετε θα παραγγείλετε ένα φέρετρο της αρεσκεία σας. 
    Ενδεικτικά υπάρχει και αυτό το φέρετρο το οποίο γίνεται και κρεβάτι για τις ώρες που θα πρέπει να ξεκουραστείτε για λίγο μέχρι να σας δεχτεί με τα ένσημα στο χέρι ο Άγιος Πέτρος 




    Βήμα τρίτο:
    Αν μετά απ΄όλα αυτά δεν κατορθώσατε να σας δεχθεί ο Άγιος Πέτρος ώστε να πάρετε την σύνταξή σας μην απελπίζεστε διότι τελευταίος πεθαίνει αυτός που ελπίζει οπότε η ελπίδα εξακολουθεί να υπάρχει για τον επόμενο, εξάλλου υπάρχει και μετά θάνατον ζωή γι΄αυτό ποτέ μη χάνεται την ελπίδα σας,  μπείτε στο φέρετρο ξανακάντε με ευλάβεια την παραπάνω προσευχή ( στο βήμα πρώτο ) και στο τέλος της προσευχής πείτε. Μέρκελ μου Μεγαλόχαρη  μητέρα  όλων των μνημονίων εσύ που πέθαινες τόσους κ τόσους και υπέδειξες  σε όλους τους μνημονιακούς πολιτικούς αρχηγούς πως θα μας βάλουν στο χώμα  δέξου με και ανάπαυσε την ψυχή μου σε τόπο μνημονιακό εμένα τον -την  που ποτέ δεν υπέκυψα σε πειρασμούς ούτε αντιστάθηκα για το καλό της πατρίδας μου κ των επόμενων γενεών αλλά αφοσιώθηκα με όλες μου τις δυνάμεις σε πλήρη εθελοδουλία για να σε υπηρετήσω πιστά γι ΄αυτό Μέρκελ μου Μεγαλόχαρη δέξου με και ανάπαυσε με εμένα τον - την υπόδουλο-η σε τόπο μνημονιακό. Αφού τελειώσετε την προσευχή ρίξτε χιαστά  τρεις μούντζες και η Μέρκελ ας αναπαύσει την ψυχή σας.

    Δ.Σ.  Φίλος Λαϊκής Ενότητας

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πως θα πάρετε σύνταξη πριν συναντήσετε τον Άγιο Πέτρο Rating: 5 Reviewed By: filoilaikisenotitas
    Scroll to Top